הסכם ממון עו"ד

הסכם ממון עו"ד

הסכם ממון הינו הסכם בנושא רכוש אשר נערך בין בני זוג נשואים, לא נשואים או כאלה העומדים להינשא. הסכם זה נועד להסדיר את כל ענייני הרכוש והממון וזאת בהתאם להעדפותיהם האישיות. הסכם ממון נערך במטרה למנוע מאבקים משפטיים בין בני זוג במקרים דל גירושין או פרידה. הסכם ממון הינו מסמך בעל תוקף משפטי ולכן חשוב לפנות לגורם משפטי מוסמך לעריכת הסכם ממון עו"ד במטרה להבטיח תוקף חוקי ויכולת אכיפה של סעיפי ההסכם במידת הצורך.

הסכם ממון עו"ד שונה מהסכם גירושין שכן הוא נערך מתוך ראייה לעתיד ולא בשלב בו בני הזוג מעוניינים להיפרד. הסכם ממון נערך בשעה שהיחסים בין בני הזוג הינם תקינים וטובים וזאת על מנת למנוע התעוררות של מחלוקות בנושאי רכוש וממון כאשר היחסים ביניהם מתערערים.

עו"ד הסכמי חיים משותפים

עורך דין הסכם ממון וכן עו"ד הסכמי חיים משותפים יערוך את ההסכם על פי החוק ויקנה לו תוקף משפטי מחייב. הסכם ממון עו"ד חייב להיות בכתב, כאשר כל הסכמה שאינה כתובה אין לה תוקף משפטי מחייב. הסכם ממון אשר נערך בידי משרד עו"ד הסכמי ממון יכול להתקיים גם בין בני זוג אשר טרם נישאו ובמצב שכזה יש לאשר את ההסכם בבית המשפט.

עורך דין הסכם ממון

עו"ד רויטל אבידן הינו משרד בוטיק המתמחה בתיקים בתחום המעמד האישי הכוללים עריכת הסכם ממון עו"ד. עו"ד רויטל אבידן הינה עו"ד הסכמי חיים משותפים, עורך דין הסכמי ממון ובעלת ניסיון מקצועי עשיר במציאת פתרונות יצירתיים ובהפעלת כלים משפטיים להשגת התוצאות בטובות ביותר עבור לקוחותינו.

משרד עו"ד הסכמי ממון

משרד עו"ד הסכמי ממון יגדיר מבעוד מועד ויגיע להסכמות לגבי הרכוש והממון של בני הזוג, כאשר ההסכם מתממש רק לאחר סיום הנישואין בשל פרידה או פטירה. חשיבותו של הסכם ממון הינה רבה ולכן מומלץ לפנות לקבלת ליווי מקצועי של עורך דין הסכם ממון על מנת להגיע להסכמות ולהבטיח את זכויותיהם של שני הצדדים.
במקרה של אי עריכת הסכם ממון עו"ד, הרי שכל אחד מבני הזוג יהיה זכאי למחצית השווי של כלל הנכסים של בני הזוג.
בהסכם הממון קובעים בני הזוג כיצד יתנהל משק הבית המשותף, מה דינם של הרכוש והכספים המשותפים וכן האם הם ינהלו חשבון בנק משותף.
על אף העובדה כי רבים נוטים לחשוב שעריכת הסכם ממון עו"ד הינה נחלתם של עשירים בלבד, הרי שהסכם זה נחוץ לרובם של הזוגות, שכן משרד עו"ד הסכמי ממון יסדיר עבור בני הזוג את הנכסים הקיימים ואת אלה אשר יצברו בעתיד.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא