משמורת משותפת ומזונות

משמורת משותפת ומזונות

לאור התפתחויות חברתיות ומשפטיות בישראל ובדיני המשפחה בפרט, הרי שההתייחסות החוקית בעיין מזונות השתנתה. כיום במצבים של משמורת הורית משותפת ויכולת השתכרות דומה של שני ההורים, פסיקת המזונות מביאה נתונים אלה בחשבון, כאשר חבות הגבר במזונות ילדיו הינה מופחתת בשיעור ובהיקף החיוב. במסגרת של אחריות הורית משותפת, דמי מזונות במשמורת משותפת תיקבע בהתאם להלכות המקובלות, כלומר על האב חלה החובה לשאת באחריות לצרכיהם ההכרחיים של ילדים קטנים ומעבר לכך, שני ההורים מחויבים בדין צדקה על פי יכולותיהם הכלכליות.

משרד עו"ד מזונות במרכז

גם במקרה בו נקבעה משמורת משותפת, הרי שבית המשפט לא יפטור את האב לחלוטין מהחובה לשאת במזונות ילדיו ולשלם דמי מזונות במשמורת משותפת. בעבר היה נהוג להפחית דמי מזונות במשמורת משותפת בשיעור של כ – 25% מדמי המזונות אשר היו נקבעים באם המשמורת הייתה נתונה לאם בלבד. בכל מקרה, ההפחתה אינה אוטומטית ומושפעת מהנסיבות וכן משקללת את מכלול השיקולים הרלוונטיים. על מנת להבטיח קבלת ותשלום מזונות הוגנת וראויה, חשוב להגיע להסכמה בין שני הצדדים ולשם כך מומלץ להסתייע בגורם מקצועי מוסמך שהינו משרד עו"ד מזונות במרכז, אשר יבטיח לשני הצדדים להגיע להבנות בתחום סבוך ומורכב זה.

עורך דין מזונות בת"א

משרד עו"ד רויטל אבידן הינו משרד עו"ד מזונות בת"א המתמחה בתיקי מעמד אישי. צוות המשרד כולל עורך דין מזונות בת"א מומחה ומנוסה אשר יבטיח כי דמי מזונות במשמורת משותפת יהיו הוגנים וראויים. משרד עו"ד רויטל אבידן ישמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירותים משפטיים מקצועיים של משרד עו"ד מזונות במרכז מהמובילים והמקצועיים בתחום. אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוח ומעמידים לרשותו את הכלים המשפטיים היעילים ביותר עד להשגת התוצאות הרצויות.

משרד עו"ד מזונות בת"א

לאור התמורות החברתיות אשר חלו בישראל בשנים האחרונות, הרי שנוצרו גישות חדשות המשפיעות על פסיקת המזונות.

דמי מזונות במשמורת משותפת נקבעים מתוך התחשבות במצב בכלכלי של שני ההורים,אולם לא קיימת אחידות מלאה בגישת בתי המשפט בנוגע לפסיקת דמי מזונות במשמורת משותפת וניתן לראות פסקי דין שונים המבטאים גישות שונות של שופטים.

לאור מורכבות, רגישות וחשיבות הנושא, הרי שפנייה לקבלת ייעוץ מידי משרד עו"ד מזונות בת"א וליווי של עורך דין מזונות בת"א, הינם בגדר פעולות חיוניות אשר עשויות להיות מכריעות לגבי תוצאות הטיפול בתיק.
משרד עו"ד מזונות במרכז יכול לייצג אתכם בפני הערכאות המשפטיות בצורה מיטבית וכן יעניק לכם יכולת ניהול מו"מ יעילה אשר תבטיח שמירה על האינטרסים החיוניים ומיצוי זכויות.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא