עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב

הליך גירושין, גם אם נעשה בהסכמה מלאה של שני הצדדים, הוא הליך מורכב ומאתגר למדי, הן בהיבט הרגשי והן בהיבט המשפטי ולכן, חשוב ומומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה, שיסייע וילווה אתכם לאורך כל התהליך. מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב? הגעתם למקום הנכון

ניהול הליך גירושין – ההיבט הרגשי והמשפטי

הליך הגירושין הוא הליך מורכב מבחינת שני היבטים עיקריים, ההיבט הרגשי, הכרוך בהחלטה על פירוק החבילה הזוגית ויציאה לדרך חדשה ועצמאית וההיבט המשפטי, הכרוך לרוב בבירוקרטיה רבה והחלטות מהותיות בעלות השלכה לעתידנו ועתיד ילדנו, כמו סוגיית חלוקת הרכוש ומשמורות על הילדים.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין?

הליך גירושין הוא הליך משפטי לכל דבר ועניין, בו לכל צד קיימים האינטרסים והמטרות שלו.
על מנת להבטיח שמירה מקסימלית של האינטרסים שלכם ולהגיע להסכם גירושין הגון ומיטבי, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה בתחום.
עורך דין גירושין מקצועי יסייע לכם לקבוע ולבחור את האסטרטגיה המשפטית המתאימה ביותר, ניהול משא ומתן בצורה יעילה ועניינית ומתן הסבר מקיף אודות התהליך והטענות שניתן לטעון / נדרש להתגונן מפניהן.
בנוסף על הצד המשפטי, שחשיבותו אינה מוטלת בספק, עורך דין גירושין מקצועי יסייע וילווה אתכם גם באופן אישי וברגישות רבה.

כיצד מוצאים עורך דין גירושין בתל אביב?

למצוא אולי נשמע כמו משימה קלה, אך למצוא עורך דין גירושין מומלץ בתל אביב, זה כבר סיפור אחר.
לכן, כאשר מחפשים, מומלץ לוודא כי תחום הגירושין הוא אכן תחום המומחיות הבלעדי של המשרד; שמדובר במשרד בעל ניסיון ומוניטין המדברים בעד עצמם; וכן שקיימות המלצות של לקוחות אחרים.

 כל מה שחושב לדעת על עורך דין גירושין בתל אביב

כשחושבים על גירושין האסוציאציה הראשונה לא תהיה בדרך כלל מצב שבו תוכלו לקבל תמיכה רבה אלא להפך, שדה קרב שבו הצדדים מתנגחים זה בזה, אלא שאפשר גם אחרת כאשר מוצאים עורך דין גירושין שמוכיח לכם שאפשר להתגרש בצורה מכובדת וחכמה, ללא קרבות מיותרים ועם הרבה תמיכה מצד עורך דין שמבין אתכם.
זאת בדיוק הגישה של עורכת דין טלי אבידן, שמביעה אמפתיה רבה ללקוחות שלה אבל באותה מידה גם נאבקת למענם על האינטרסים שלהם מבלי להתפשר על השמירה על זכויותיהם.
זה אפשרי בהחלט הודות לניסיון מקצועי רב שנים בהכנת הסכמי גירושין וגישור בין בני זוג שמחליטים לפרק את החבילה.

כשהדרך לגירושין קלה יותר

כשהדרך לפרק את התא הזוגי מתקצרת ומנוטרלת ממטענים רגשיים מיותרים, הרבה יותר קל לראות את האינטרסים של שני הצדדים ומה שחשוב להם. זה גם מקל באופן כללי על ניסוח הסכם גירושין ולשם כך נחוץ עורך דין גירושין בתל אביב שהגישה שלו מלכתחילה היא לא להחמיר את המאבק אלא לנטרל את המוקשים העתידיים. תיאור מצב כזה בגירושין הוא לא מקרי משום שזוגות רבים לא יודעים שאפשר להתגרש גם מבלי להסלים את המצב מלכתחילה וזה בהחלט תפקידו של עורך דין גירושין במרכז שיש לו אחריות והבנה טובה יותר של המצב להביא לכך שהוא יסתיים כמה שיותר מהר בכמה שפחות פגיעה הדדית רגשית. 

גישה בונה גם של גירושין

הגישה הבונה שנוקטת עו"ד גירושין טלי אבידן מביאה לכך שאפשר לקרב בין עמדות הצדדים בגישור חכם ומתון, כך שאפשר לנסח הסכם גירושין ולהביא אותו לאישור כמה שיותר מהר כדי לפרק את החבילה רשמית בגט. לאחר מכן, אפשר להמשיך גם בבניית החיים החדשים מבלי לתת לגירושין לעכב אתכם רגשית למשך שנים. בכל מקרה, חשוב לדעת שגם אם יש נושאים לא פתורים אפשר תמיד לחזור אליהם בהמשך כדי להסדיר אותם בעזרת עורך דין גירושין בתל אביב אמפתי ותומך שמלווה אתכם לאורך כל הדרך. זה בדיוק מה שמשרד בוטיק זה לנושאים משפחתיים עושה למען הלקוחות המרוצים שלו.

 טלי אבידן עורך דין גירושין בתל אביב – לצאת לדרך חדשה

עו"ד טלי אבידן, המתמחה בדיני משפחה, תסייע לכם, גברים ונשים, לעבור את הליך הגירושין בצורה יעילה ומהירה, תוך שמירה מלאה על האינטרסים והמטרות שלכם, כך שתוכלו לצאת לדרך חדשה ולעתיד טוב יותר.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא