עו"ד צוואות במרכז

עו"ד צוואות במרכז

צוואה הינה מסמך משפטי אשר תכליתו היא לממש את רצונות של המצווה בעודו בחיים. ישנם כללים ברורים לעריכת צוואה אשר רק קיומם יאפשר לממש את הצוואה. לשם קבלת תוקף חוקי ומשפטי לצוואה, הרי שיש לפנות לליווי מקצועי בידי עו"ד צוואות במרכז אשר יבטיח שהצואה תהיה אכן מסמך משפטי בעל תוקף. עו"ד צוואות בת"א ינחה את המצווה באשר לכללים הרלוונטיים והנדרשים לכתיבת צוואה וזאת במטרה למנוע מצבים של אי בהירות או אי חוקיות למסמך הכה חשוב.

עו"ד צוואות בת"א

צוואה היא הוראה בלעדית, כלומר באופן כללי, צוואה אשר נכתבה מהווה פסיקה סופית וקובעת מבחינת המצווה וסביבתו. על פי סעיף 27 לחוק הירושה, נקבע כי צוואה אשר נכתבה מהווה ראייה בלעדית לגבי אופן מימושה. המשמעות של סעיף זה היא כי התחייבות של המצווה כלפי צד שלישי לשנות את הצוואה עוד בחייו של המצווה אינה ברת תוקף. במידה וניתנה על ידי המצווה התחייבות כלפי צד שלישי, הרי שהתחייבות זו אינה יכולה לשמש את אותו גורם צד שלישי כעילה לתביעת התנגדות לקיום הצוואה. מתוקף העובדה כי צוואה הינה מסמך משפטי בעל השלכות מכריעות, הרי שמומלץ לפנות לגורם מקצועי מוסמך ומנוסה בתחום שהינו עו"ד צוואות במרכז במטרה להבטיח כי הצוואה הינה תקינה מבחינה חוקית וכי היא תמולא במלואה לפי רצון המצווה.

עו"ד צוואות בתל אביב

עו"ד צוואות בתל אביב יכול לסייע לאדם לשנות את צוואתו וזאת על פי כללים מוגדרים: צוואה נכתבת אך ורק על ידי המצווה וכל התחייבות שאינה מופיעה בצוואה אינה בעלת תוקף. עורך דין צוואות בת"א המכיר את רזי החוק והדין בתחום, יסייע במידת הצורך למצווה לשנות את צוואתו על פי בקשתו וזאת בהסתמך על ההוראה הקובעת כי תנאי בצוואה הקובע שאדם אינו יכול לשנות את צוואתו לאחר כתיבתה, הינו תנאי בטל מראש.

עורך דין צוואות בת"א

משרד עו"ד רויטל אבידן מספק שירותי עורך דין צוואות בת"א וזאת על סמך ניסיון מקצועי עשיר וידע רב בתחום דיני משפחה ומעמד אישי.
משרדנו כולל עו"ד צוואות במרכז וכן עו"ד צוואות בת"א מומחים ומנוסים אשר דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. קבלת שירותים מקצועיים מידי עורך דין צוואות בת"א יבטיח עריכת צוואה כדין במטרה להבטיח תקינותה ומימושה המלא.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא