עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה – כל המידע במקום אחד

אחד התפקידים הכי רגישים בתחום המשפט הוא עורך דין דיני משפחה, בגלל הנושאים הדיסקרטיים והחשובים שהוא מטפל בהם. לא מדובר במשפט פלילי אלא בנושאים רגישים שקשורים גם לזוגיות ולפירוק תא משפחתי, גם לגידול ילדים, גם לטיפול בהורים קשישים ובקרובי משפחה במצב בריאות רעוע וגם במקרים של ניסוח צוואה וטיפול בעיזבונות. הנושאים המקיפים שנתקלים בהם במהלך החיים מחייב טיפול מבין ואמפתי אבל גם נחוש להגן על הזכויות של הלקוחות ולעשות זאת בדרך שמונעת עימותים מיותרים. לא תמיד קל להתעמת מול משפחה ולכן לוקחים עורך דין שיודע לטפל בכל במלוא הרגישות והמקצועיות.

ניסוח הסכמים חשובים

ניסוח הסכמים שקשורים לחיים משותפים או פירוק תא משפחתי, טיפול ברכוש משותף וענייני ממון, הוא אחד השירותים החשובים ביותר שאפשר לערוך אצל עורך דין הסכם ממון. זהו הסכם חיוני שמציב בצורה ברורה לנגד עיני כולם את החובות והזכויות שיש בחיים המשותפים וגם מונע מחלוקות במקרים של פרידה משום שברור שמה שנקבע מראש הוא זה שמחייב במקרה של פרידה. כך, אפשר להימנע ממחלוקות ואפשר לגם לנהל חיים משותפים בידיעה מראש שזה מה שקובע את החלוקה. עורך דין דיני משפחה יכול לטפל בניסוח הסכם כזה גם לאחר שכבר החלו החיים המשותפים וכשמבינים שהשינויים שחלו עם הזמן בהיקף הרכוש והנכסים מחייב התייחסות מעודכנת לשיתוף ולבעלות עליו. נושאי ממון הם תמיד נושא שכדאי להסכים עליו מראש כדי שלא יגרמו לכך שיהיו עילה לפרידה ולקרע במשפחה גם בין הורים לצאצאים.

טיפול בצוואות ובירושות

חוק הירושה הישראלי גורם לכך שיש חלוקה ברורה של העיזבון לפיו, אלא אם כן נערכה צוואה חוקית שקיבלה תוקף בבית המשפט והיא מאושרת על ידיו. סיפורים רבים מדי מתפרסמים בשנים האחרונות על מחלוקות שמתגלעות במשפחות על אופן חלוקת העיזבון למרות צוואות או בגלל היעדרן. לכן, עו"ד טלי אבידן ממליצה תמיד ללקוחותיה לערוך צוואה חוקית ומסודרת על מנת לפתור מאבקים משפחתיים על רכוש לאחר מות המוריש וכדי שרצונו ייעשה במדויק. חשוב לדעת שרק עורך דין דיני משפחה שמכיר את לשון החוק יכול לנסח צוואה כזאת שתהיה חוקית בבית המשפט.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא