עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז

הליך גירושין מחייב אותנו להכריע בסוגיות שונות בהן ההחלטה לגבי האופן בו יחולק הרכוש המשותף של בני הזוג. הגעה להבנות בנוגע לחלוקת הרכוש יכולה להיכלל בהסכם הגירושין ובכך למנוע סכסוכים מיותרים המגיעים לבית המשפט. פירוק התא המשפחתי וההחלטה להתגרש כרוכה בקבלת החלטות מורכבות אשר העיקריות שבהן הינן משמורת על הילדים וחלוקת הרכוש. משרד עו"ד גירושין במרכז יכול לתרום רבות לביצוע הליך הגירושין באופן חלק, תוך הימנעות מסכסוכים והגעה להבנות המקובלות על שני הצדדים שהינן בעלות תוקף חוקי ומשפטי.

משרד עו"ד גירושין בתל אביב

משרד עו"ד גירושין במרכז יעניק לבני הזכות ליווי מקצועי אשר עשוי לפתור מחלוקות בטרם אלה עלולות להגיע להכרעת בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני. משרד עו"ד גירושין בתל אביב יסייע בידי בני הזוג להגיע להסכמות במסגרת הסכם הגירושין גם במקרים בהם לא נחתם הסכם ממון לפני או במהלך הנישואין. חתימה על הסכם גירושין חייבת להתבצע תחת עין משפטית מקצועית ומכוונת, כלומר בידי עו"ד גירושין בתל אביב אשר יבטיח חלוקת רכוש בגרושים באצורה המקובלת על שני הצדדים והמגובה בחוק. חתימה על הסכם גירושין מסדירה את כל הנושאים הדורשים הכרעה בהם: כיצד יכולו הגירושין, האם בני הזוג מעוניינים בשלום בית, מהו הסדר המשמורת על הילדים ומהי חלוקת הרכוש המשותף. סוגיות מורכבות אלה דורשות הכוונה בידי משרד עו"ד גירושין במרכז אשר יאפשר לסיים את התהליך באופן המוסכם ומקובל על שני הצדדים.

חלוקת רכוש בגרושים

במידה ונחתם הסכם ממון בין בני הזוג טרם הגירושין, הרי שהוא נכנס לתוקף ומסדיר את ענייני חלוקת הנכסים. ללא הסכם ממון, הרי שהרכוש יחולק על פי הוראות חוק יחסי ממון הקובע חלוקה שווה בין שני בני הזוג. הסכם הגירושין מאפשר לבני הזוג להגיע להבנות אחרות מהוראת החוק וזאת באופן דומה לחתימת הסכם ממון, אך במקרה זה ההסכם נחתם כחלק מהליך הגירושין ולא טרם הנישואין.

עורך דין גירושין במרכז – מה חשוב?

כשמפרקים תא משפחתי זה לא חייב להיות טראומטי, אם בוחרים עורך דין גירושין שיודע לטפל בכך בצורה שאינה מסלימה את המאבק. אפשר להתגרש ולשמור על האינטרסים של כל אחד מהצדדים בצורה מכובדת תוך כדי גישור נבון ואמפתי. זה אמנם מחייב שיתוף פעולה והבנה של שני הצדדים למרות המטען הרגשי שהוא ללא ספק לא פשוט, אבל לאט לאט, בתבונה וברגישות המתבקשות אפשר לבנות הסכם גירושין שיכול לסיים את הפרק הכאוב בצורה נכונה. זה יגיע בסופו של דבר לגט המיוחל מבלי לצבור יותר מדי כעסים ובזכות התיווך והגישור הנכונים, ולכן עורך דין טלי אבידן נוטה לבחור בשיטה זאת על מנת לעזור ללקוחותיה, כדי שיוכלו להמשיך מבלי להוסיף קשיים למצב רגיש גם כך.

חשוב לשמור על היחסים תקינים

כשפונים לקבל שירות של עורך דין גירושין במרכז באים בדרך כלל עם כל החששות מפני הסתבכות במצב של מאבקים אין סופיים. זאת התמונה הרגילה שמתקבלת כשמדברים על עורך דין גירושין בתל אביב, כי כך לימדו אותנו לחשוב על גירושין בכלל. אנחנו שומעים מעט מאוד על מקרים שבהם הכל נעשה בכבוד הדדי ובהבנה שכדאי לשים את הרגשות הטעונים בצד כדי להיפרד עם כמה שפחות מאבקים, במיוחד כשיש ילדים, ולכן חשוב לדעת שאפשר גם אחרת. לא בכדי נקבע בחוק שיש לעבור תהליך גישור לפני שפונים לבית המשפט ממש, וזה עוזר מאוד להיפרד בצורה בוגרת ואחראית עם מינימום סיבוכים. אם גם אתם רוצים לסיים עם זה כמה שיותר מהר וכמה שפחות בעיות, זאת הדרך העדיפה ולכן כדאי לבחור עורך דין שזו גם דרכו.

לבחור נכון בכל שלב

השלב הראשון בכל גירושין הוא להחליט שאפשר אחרת ולכן מומלץ לבחור עורך דין גירושין במרכז שדוגל בשיטה כזאת. השלב השני הוא להתחיל בניסוח הסכם גירושין מסודר שמחלק את כל התחומים בחייכם מחדש וקובע כל מה שנחוץ לקבוע כדי להגיש לבית המשפט הסכם גירושין בהסכמה. משם אפשר להמשיך לקביעת תאריך למתן הגט ואז כבר רואים את האור בקצה המנהרה. לאחר מכן, הדרך לשיקום של כל צד פתוחה לפניכם להתחיל מחדש. 

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא