עורך דין ירושות וצוואות

עורך דין ירושות וצוואות

כתיבת צוואה נועדה להבטיח לנו כי לאחר פטירתנו כל רצונותינו ימולאו במלואם ולשם כך קיים צורך להקנות להם תוקף חוקי ומשפטי. בני הגיל השלישי דואגים לקרובים להם ולליבם ומעוניינים להבטיח את זכויותיהם גם לאחר לכתם מן העולם. על מנת להבטיח כי הצוואה תיושם במלואה, הרי שחשוב להיוועץ בשירותים משפטיים מקצועיים של עורך דין ירושות וצוואות אשר יהיה אמון על הצד המשפטי ויעניק לצוואה תוקף חוקי.

עורך דין צוואות בתל אביב

קבלת ליווי משפטי בידי עורך דין ירושות וצוואות הינו חיוני ומשמעותי וזאת במטרה למנוע מחלוקות או חוסר וודאות בנוגע לבקשות של אדם לאחר שילך לעולמו. עורך דין צוואות בתל אביב יעמוד על כמה נקודות עיקריות וחשובות בכל הנוגע לעריכת צוואות וירושות:
  • במקרה של אדם אשר לא ערך צוואה, הרי שלאחר מותו מתחלק רכושו בהתאם לחוק הירושה.
  • יורשיו של אדם מוגדרים בחוק כמי שהיו בשעת מותו בן זוגו וילדיו.
  • במידה ואין לאדם בן זוג או ילדים, הרי שהיורשים יהיו הורים, אחים וכו'.
  • במידה ואין יורש שהינו בן משפחה, המדינה היא היורשת על פי חוק.

עורך דין צוואות במרכז

עורך דין צוואות במרכז המתמחה בתחום ירושות וצוואות פועל על פי חוק והינו בקיא בכל רזי הנושא הכה רגיש ומשמעותי הן למצווה והן ליורשיו. משום כך, ישנה חשיבות רבה לקבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי מידי עורך דין ירושות וצוואות מנוסה בתחום עריכת צוואות אשר ישים דגש על ההיבטים החיוניים והמשמעותיים בעריכת צוואות:
  • אדם הינו חופשי לחלק את רכושו לפי רצונו ולא קיימת חובה להוריש לבני משפחה. צוואה אשר נערכה כדין תמולא על פי רצונו של כותב הצוואה.
  • עורך דין צוואות בתל אביב ינחה את מצווה הצוואה באשר לאפשרויות הקיימות על פי חוק

עריכת צוואות

פנייה לגורם מוסמך בתחום שהינו עורך דין ירושות וצוואות הינה מומלצת וחיונית במטרה למנוע מצב בו ייווצרו פגמים בצוואה.
עורך דין צוואות במרכז וכן עורך דין צוואות בתל אביב יבטיחו כי הצוואה עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים על פי חוק ובכך ימנעו מצב של פסילתה אשר ימנע מרצון המצווה מלהתממש.
עו"ד רויטל אבידן הינו משרד עורך דין ירושות וצוואות המתמחה בתיקים בתחום המעמד האישי.
עו"ד רויטל אבידן הינה משפטנית מנוסה ובעלת רקורד מרשים של הצלחות בניהול תיקים ומציאת פתרונות טובים ויצירתיים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא