עורך דין משפחה

עורך דין משפחה

עורך דין משפחה – מה צריך לדעת?

כבר שנים רבות נושאים משפחתיים רבים נזקקים לטיפול משפטי של עורך דין משפחה, משום שכבר אי אפשר להסתפק בטיפול לא כתוב ולא ערוך מראש על מנת שיקבל תוקף משפטי. הנושאים הסבוכים שאנשים נתקלים בהם כמו ירושות וצוואות, גירושין ונישואין, הורות ומשמורת, טיפול בחסויים שהם בני משפחה ואובדן כושר החלטה וניהול חיים שמחייב העברת סמכויות, כל אלה נושאים שמחייבים מעורבות של עורך דין וערכאות משפטיות שונות. זה יכול להיות כל מה שקשור בנושאים דיסקרטיים מאוד שעד כה לא היו מובאים לבית המשפט, אולם ריבוי מחלוקות והצורך להסדיר זאת כשמדובר ברכוש רב לא פעם מביא אנשים לפנות לניסוח מוסדר של סוגיות כאלה מראש.

במה חשוב לטפל מראש?

הסכם חיים משותפים הוא דוגמה לנושא שחייב להיות מטופל מראש על ידי עורך דין משפחה, משום שבהסכם כזה מנוסחים הרבה מאוד עקרונות חשובים לבני הזוג ויש בהם התייחסות למקרים שונים שבהם ההסכם מונע מחלוקות מראש. זה יכול להיות בנושאים נפיצים כמו ענייני רכוש וכספים או אפילו מה קורה עם הילדים במקרה של גירושין. מקרה אחר שמחייב טיפול רגיש ואמפתי הוא כאשר מישהו מבני הזוג מאבד את היכולת שלו להחליט לגבי חייו ומצב בריאותו וניהול כספיו. היום ידוע שחייבים להוציא ייפוי כוח מתמשך כדי לטפל גם בנושאים כספיים על מנת לדאוג להמשך הטיפול אולם זה לא ידוע לרבים שאינם דואגים להסדיר זאת מראש, וכך נתקעים במצב שבו אי אפשר אפילו לשחרר כספים לטיפול רפואי מחשבון הבנק. זוהי דוגמה מובהקת לכך שיש להיות מודעים לשינויים שחלים במצבים שונים ומחייבים טיפול של עורך דין משפחה.

דיסקרטיות ואמפתיה

נושאים משפחתיים שונים מחייבים טיפול בצורה דיסקרטית ואמפתית מאוד משום שלא תמיד מדובר במצבים משמחים כמו חתונה והורות. לכן, עורך דין טלי אבידן מלווה את הלקוחות שלה בצורה הכי תומכת שאפשר כשהיא מטפלת בנושאים שונים שקשורים במשפחה. הניסיון המקצועי שלה מוכיח שההיכרות הממושכת שלה עם לקוחות מביא לתוצאות טובות כשהיא נותנת שירות של עורך דין משפחה שמכירה את הצרכים של הלקוחות שלה ומטפלת בהם בצורה מקצועית ואחראית, עם אמון מלא מצד הלקוחות.

 

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא