עורך דין גירושין מומלץ

עורך דין גירושין מומלץ

עורך דין גירושין מומלץ – מידע מעמיק

אפשר להתגרש תוך כדי ניהול קרבות ואפשר להתגרש בהסכמה ועם כמה שפחות חיכוכים מיותרים. הגישה של עורך דין גירושין במרכז שבוחר בגישור כל פערים על מנת לצמצם אותם לכלל הסכמה על הסכם מסודר היא זאת שיכולה לקבוע אם הגירושין שלכם יהיו ממושכים ויקרים או שיסתיימו בתוך פרק זמן סביר. זה גם מה שיזרז את הזמן שנדרש על מנת להשתקם מהמשבר בחייכם ולהתחיל בפרק הבא, והאם יתבזבזו משאבים יקרים על פרידה במקום על שיקום. לכן, כשאתם פונים לייעוץ לקראת גירושין במשרד הבוטיק של עורכת דין טלי אבידן, חשוב שהגירושין ייערכו תוך ניסיון להגיע להסכמות הדדיות אלא אם כן, התנאים אינם מאפשרים זאת ואז נפנה אל הערכאות.

לשמור על האינטרסים שלכם

גירושין שמגיעים למצב של ניהול הליך משפטי בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה הם נפוצים אולם הם אינם מחויבי המציאות. לא כל גירושין חייבים להתנהל כמסכת אין סופית של דיונים קשים ואפשר להגיע לסיומם בהסכמה. מה שנכון לעשות הוא לשכור עורך דין גירושין מומלץ שדוגל בגישה בונה ומגשרת ולא רק משום שהחוק מחייב זאת לפני שפונים לבית המשפט. כשנפגשים לפגישות גישור כאלה אצל עורכי הדין אפשר למצוא את הנקודות שמאפשרות את החלוקה הנכונה של הרכוש והכספים, את הטיפול בילדים ובשאר הנושאים שקשורים בגידולם ולזכור כל הזמן שפירוק בית הוא נושא טעון רגשית ממילא. 

זכויות וחובות צריכות להופיע בכל הסכם

כל גירושין מחייבים טיפול בזכויות שנובעות כתוצאה מהחיים המשותפים וטיפול בחובות שקשורות בגידול הילדים, מכירת הבית וחלוקת הכספים המתבקשת לאחר הפרידה. חשוב שכל עורך דין גירושין בתל אביב שמטפל בתיק שלכם יכיר את מה שאתם רוצים לקבל באמת ומה חשוב לכם על מנת לשמור על הזכויות שלכם גם לעתיד. ההסכם שיערכו למענכם צריך להתייחס גם לזכויות בנכסים משותפים, למשל, וגם להחליט מה יקרה עם הילדים במקרה שתמצאו זוגיות חדשה. 

 

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא