משרד עו"ד גירושין בת"א

משרד עו"ד גירושין בת"א

ניהול תיק גירושין הינו הליך מורכב בהיבט המשפטי ובהיבט הרגשי. בשונה מתביעות אזרחיות רגילות, תביעות גירושין מלוות בקשיים רגשיים וכאב רב לשני הצדדים, שכן מדובר בעניין אישי ביותר. על מנת לנהל נכונה הליך גירושין מומלץ לפנות אל משרד עו"ד גירושין בת"א אשר ינהל את ההליך על פי הדין , יבטיח שמירה על זכויותיכם ויסיים את ההליך במהירות האפשרית. הליך גירושין כרוך גם בחלוקת הרכוש המשתף של בני הזוג, קביעת משמורת על הילדים והגעה להסכמה לגבי תשלומי דמי המזונות לילדים. מרכיבים משמעותיים אלה בהליך הגירושין מחייבים קבלת סיוע משפטי מידי עו"ד גירושין בת"א מנוסה ובקיא בתחום, אשר עשוי למנוע סכסוכים מיותרים ויקל על ההגעה להבנות והסכמות.

משרד עו"ד גירושין בת"א עוסק בתחום המזונות המהווה מרכיב עיקרי ולעתים בעייתי בהליך הגירושין. דמי מזונות בגירושין הינם בגדר חובה המוטלת על האב מכוח הדין אישי-דתי. החקיקה בישראל קובעת חובת דמי מזונות בגירושין גם במקרים בהם הדין האישי אינו רלוונטי.

משרד עו"ד רויטל אבידן הינו משרד עו"ד גירושין בת"א המתמחה בתיקי מעמד אישי בהם דמי מזונות בגירושין וכן תשלומי מזונות בגירושים. עו"ד רויטל אבידן היא עו"ד גירושין בת"א בעלת ניסיון מקצועי עשיר ורקורד של הצלחות גם בתיקים מורכבים וסבוכים. אנו נשמח לשתף עמכם פעולה ולהעמיד לשירותכם את הכלים המשפטיים היעילים אשר ברשותנו וכל זאת תוך הקפדה על שקיפות ותיאום לאורך כל הדרך עם הלקוח עד להשגת התוצאות הרצויות.

דמי מזונות הינם תשלומים המיועדים לכלכל את ילדיו של האב ואת האישה.

משרד עו"ד גירושין בת"א יוכל לסייע בידי הצדדים להגיע להסכמות בנוגע לתשלומי מזונות בגירושים וכן למנוע את הצורך להכריע וליישב את הסכסוך במידה וקיים בערכאות משפטיות. עו"ד גירושין בת"א יבטיח תשלום המזונות במטרה לדאוג לכך שהצדדים יחיו ברמת חיים סבירה גם לאחר פירוק התא המשפחתי.
דמי המזונות משולמים עד לסיום השירות הצבאי של הילדים והם משתנים בהתאם לקריטריונים הרלוונטיים. סכום המזונות המינימלי עבור הילדים נע בין 1,300-1,400 ₪ בחודש, אולם הסכומים משתנים בהתאם לנסיבות כל משפחה ומשפחה.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא