עו"ד משפחה במרכז

עו"ד משפחה במרכז

כעו"ד המתמחה בדיני משפחה, החזון שלי הוא לעזור לאנשים , גברים או נשים, המצויים במשבר משפחתי לפתור את המחלוקות בינהם ולצאת לדרך חדשה בצורה מיטבית עבורם, ועבור הילדים שלהם ביעילות ובמהירות.
אני מביאה ניסיון רב שעוזר לי לתת ללקוח מיפוי מדויק של המצב וכך למזער את הסיכונים שלו ולקצר את התהליך .


תחום דיני המשפחה הינו תחום ייחודי הכולל כמה נושאים משפטיים נפרדים אשר עשויים להתחבר וליצור חפיפה ורלוונטיות ביניהם. דיני משפחה מאגדים את התחום המסחרי, החוקתי והפלילי ובמובן מסוים בא לידי ביטוי גם ההיבט הפסיכולוגי שאינו נושא משפטי. נוכח ריבוי הנושאים הנכללים בתחום, עו"ד משפחה במרכז חייב להתמצא בכל ההיבטים השונים בתחום ולהיות בעל מומחיות רבה, ניסיון וידע בדיני משפחה. נוסף על היכולת המקצועית, על עורך דין לענייני משפחה במרכז להיות רגיש ובעל יכולת הקשבה והכלה.

משרד עו"ד משפחה במרכז

דיני המשפחה נוגעים בתחום הרכוש וחלוקת רכוש בין בני זוג הנמצאים בהליך גירושין. בתיקים רבים, עורך דין לענייני משפחה במרכז מתמודד עם היבטים כספיים ולכן עליו לשלוט גם בתחום המסחרי ולעתים גם בתחום המקרקעין. נושא מרכזי הנכלל בדיני משפחה הינו משמורת ילדים וזמני שהות. נושאים אלה הינם בעלי רגישות גבוהה ומורכבות רבה ולכן עו"ד משפחה במרכז חייב להיות מצויד בסובלנות רבה והבנה של נפש האדם. משרד עו"ד משפחה במרכז מסייע בתחום דיני משפחה, כאשר ההתמודדות הינה מול שתי ערכאות משפטיות: האחת היא בית הדין הרבני והשנייה היא בית המשפט לענייני משפחה. משרד עו"ד משפחה בת"א הינו בעל ניסיון, מומחיות וכלים משפטיים מקצועיים שהינם חשובים בעת ייצוג הלקוח מול הערכאות השונות.

משרד עו"ד משפחה בת"א

בית המשפט לענייני משפחה הוקם השנת 1995 לאחר המלצה של וועדת שיינבויים. בית הדין לענייני משפחה נועד לייעל את תחום השפיטה בתחום דיני משפחה בארץ ויוצר סדרי דין מיוחדים המותאמים לסכסוכים משפחתיים שהינם בעלי אופי שונה מסכסוכים אזרחיים רגילים. משרד עו"ד משפחה בת"א עוסק בכל סכסוך בין בני משפחה: הורים, ילדים, אחים ואחיות, בני זוג, הורים מאמצים, סבים וסבתות ועוד. עו"ד משפחה במרכז הינו בעל יכולת מקצועית לייצוג הלקוח בפני בית דין לענייני משפחה, שכן דיונים בערכאה זו נערכים בפני דן יחיד ועבודת עו"ד משפחה במרכז היא ייצוג מתוך הכרת סדרי הדין וההליכים השונים בבתי משפט זה. אחד התחומים העיקריים בדיני משפחה הוא נושא גירושין ונישואין. משרד עו"ד משפחה במרכז יבטיח שמירה על זכויות המיוצג גם בהתמודדות מול הדין הדתי, כאשר אכיפת הדין הדתי בנושא נישואין וגירושין,עלולה לפגוע באזרחים רבים ולא אחת יש צורך למצוא דרכים אלטרנטיביות להינשא וזאת בשל מגבלות הנובעות מהדין הדתי.

עורך דין לענייני משפחה במרכז

משרד עו"ד רויטל אבידן הינו משרד עו"ד משפחה בת"א המתמחה בתיקי מעמד אישי ודיני משפחה.
צוות המשרד כולל עו"ד משפחה במרכז בעל ניסיון ומומחיות במגוון היבטי דיני המשפחה. 
עו"ד רויטל אבידן הינה עורך דין לענייני משפחה במרכז, כאשר משרדנו – משרד עו"ד משפחה במרכז דוגל בשקיפות מלאה מול הלקוח והפעלת כל הכלים המשפטיים היעילים לשם השגת התוצאות הרצויות.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא