עורך דין הסכם ממון

עורך דין הסכם ממון

עורך דין הסכם ממון 

אחד ההסכמים המועילים והחשובים ביותר שאפשר לערוך כיום בתחום ענייני המשפחה הוא הסכם ממון על כל השמות והצורות המקובלות שלו. כשפונים לקבל ייעוץ לפני נישואין או הקמת משק בית משותף רצוי להתייעץ עם עורך דין דיני משפחה כדי לקבל הסבר על כך משום שהוא פותר היום כל כך הרבה בעיות בעתיד, גם במקרה של פרידה וגם במקרה של מחלוקות על נושאי רכוש וכספים. היום כל תא משפחתי כרוך בנושאים פיננסיים מורכבים הרבה יותר מאשר בעבר, והשינויים התכופים בצורות שבהן אנשים בוחרים למסד את יחסיהם מחייבים גם קביעת הסכמים שיוכלו לעגן זכויות וחובות של שני הצדדים גם כאשר אין נישואין ברבנות או רישום במשרד הפנים בתעודת הזהות. 

גם במהלך החיים המשותפים

הסכם ממון והסכמי רכוש למיניהם נחשבים כל כך מהותיים שאפשר לערוך אותם אצל עורך דין הסכם ממון גם במהלך החיים המשותפים עצמם. גם זוגות נשואים וגם זוגות שכבר החלו לחיות יחד או ערכו הסכמים כאלה בתחילת דרכם המשותפת יכולים לפנות ולערוך הסכם חדש. זה נובע גם מחשיבות ההסכם וגם משינויים שחלים במהלך החיים מטבע הדברים. אם צוברים רכוש ואם משתנים התנאים הפיננסיים של בני הזוג ברור שירצו גם לתת לזה ביטוי חוקי בהסכמים חדשים ולכן עורך דין הסכם ממון יוכל להכניס את השינויים הנדרשים בהסכם החדש. זה בוודאי יעזור להיות רגועים שכל מה שנקבע כעת יש לו תוקף חוקי ויוכל להרגיע את בני הזוג שהכל מנוסח כחוק ומכסה את כל השינויים הנדרשים כעת.

מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון מגן על בני הזוג במקרה של גירושין אבל גם קובע את אופן היחסים הממוניים ביניהם בזמן החיים המשותפים. זהו הבסיס שמשמש אותם גם בניהול משק הבית המשותף, אם מחליטים לנהל כזה, ולכן חשוב מאוד להתייחס לכל ההיבטים שכרוכים בכך. עורכת הדין טלי אבידן מטפלת בהסכמים שנוגעים לחיים המשותפים של לקוחותיה בכל היבט. היא עורכת הסכמים בתוקף תפקידה ובתור עורך דין הסכם ממון שמנסחת הסכמים כאלה לפני ובמהלך החיים המשותפים למען השקט הנפשי והחלוקה ההוגנת ביניהם.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא