עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

השגת המטרה על ידי שימוש בכלים המשפטיים בתורה מושכלת יחד עם יצירתיות מחשבתית

ההחלטה על פתיחת תיק גירושין יכולה להית לאחר עזיבה מפתיעה של בן או בת הזוג, לאחר בגידה, החלטה משותפת, או לאחר זמן ארוך בו מתלבטים עד שמגיעים לרגע ההחלטה. בשביל לעשות את זה נכון ובשביל לקבל את מלוא הזכויות, חשוב להיוועץ בעורך דין מנוסה כמה שיותר מוקדם.

מי הוא עורך דין גירושין?

יש סיבות שונות אם כן לפירוק קשר קצר או ארוך שנים ויש דרכים שונות לסיים אותו. אפשר לפנות לבית דין רבני או לבית משפט לענייני משפחה ואפשר לפנות להליך גישור.

במידה והוחלט לערוך הסכם גירושין הוא צריך לכלול את כל האספקטים – הילדים, הרכוש, תשלומי מזונות ואחרים ובשביל שהליך הגירושין יהיה כמה שיותר פשוט, כמה שפחות טראומטי וסבוך ובשביל לקבל יותר, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום.

משרדה של עורכת דין רויטל אבידן עוסק בהיבטים השונים של גירושין: מזונות אישה ומזונות ילדים, הסדרי ראייה, חלוקת רכוש וממון.
עו"ד אבידן מקפידה ללוות את הלקוח לכל אורך התהליך תוך שיתוף מלא בקבלת ההחלטות והכל תוך יצירתיות מחשבתית והפעלה מושכלת של הכלים המשפטיים העומדים לרשותה בשביל להשיג את מטרות הלקוח שלה.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא