איך לבחור עורך דין גירושין? 

איך לבחור עורך דין גירושין? 

כשמגיעים לנקודה שבה אין ברירה אלא לחשוב על הפרדת כוחות ופירוק התא המשפחתי, אין ספק שהצעד הבא והקריטי ביותר הוא לבחור עורך דין גירושין שמייצג אתכם. עורך דין כזה יכול להיות ההבדל שבין לשמור על האינטרסים והזכויות שלכם לבין להפסיד בגדול מה שמגיע לכם. נוסף על כך, אם תבחרו לא נכון עורך דין שמייצג אתכם בתיק ומנהל אותו אתם עלולים להגיע למקומות שלא כיוונתם אליהם, כמו מאבקים מיותרים שמסלימים את המצב וגורמים לעוד יותר מטענים רגשיים להעיק ולהקשות על ההחלמה והשיקום ממצב כזה. עורך דין טלי אבידן שמייצגת אתכם עושה תיאום ציפיות לפני כל תיק שהיא מנהלת ומוודאת שהלקוחות שלה אכן מבינים לקראת מה הולכים וכיצד מתנהל כל הליך הגירושין.

חשוב למצוא אמפתיה לצד מקצועיות

כשיש לכם עורך דין גירושין בתל אביב אתם מצפים לקבל ממנו את התמיכה והאמפתיה ההכרחיות על מנת שתרגישו שיש מי שמבין אתכם ויודע לנקוט צעדים בהתאם. עם זאת, חשוב לא פחות לוודא שיש ידע וניסיון רלוונטיים במקרים כמו שלכם, ואם אתם מאלה שרוצים להגיע לגט בצורה מהירה ועם כמה שפחות מלחמות לא נחוצות, הרי שהבחירה שלכם תקבע את ההמשך. רצוי לשאול כל עורך דין גירושין שאתם שוקלים לשכור מהי הגישה שלו לניהול התיק וכיצד הוא מציע לנהוג במקרה שלכם. לפי זה תדעו האם הגעתם לאדם הנכון שגם יכול לעזור לכם להגיע לגט כמה שיותר מהר וללא הוצאות מיותרות.

שמירה על הזכויות שלכם

המטרה העיקרית של עורך דין גירושין בתל אביב היא לשמור על הזכויות שלכם ולהפיק את המיטב מהגירושין, תוך הצעת צפי לכל התהליך, כמה זמן זה אורך ומה מצפה לכם בהמשך. אם יש לכם ילדים חשוב מאוד לשמור על האינטרסים שלהם ועל התשלומים שמגיעים להם מבלי לוותר על האסרטיביות שלכם. חשוב גם לדעת שילדים יכולים לדרוש מעורבות נוספת של עורך דין גירושין בהמשך על מנת לעדכן מזונות, ולכן רצוי למצוא את המייצג המתאים ביותר לליווי המקרה שלכם תקופה ארוכה. כך אפשר יהיה לנקוט את הצעדים המתאימים בשבילכם שיגנו עליכם ועל הילדים.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא