גירושין והרשת החברתית

גירושין והרשת החברתית

זהירות ! רשתות חברתיות…- עו"ד גירושין

בעבר, כשבני זוג בהליכי גירושין, רצו לקבל מידע ולאסוף ראיות אודות ההתנהגות ואורח החיים של הצד שכנגד, הם נהגו לפנות לחוקר פרטי שיתחקה אחת בן/בת הזוג על מנת להשיג ראיות שישמשו אותם בהליך המשפטי.

כיום, די בלחיצת כפתור ובכניסה לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של הצד שכנגד, כדי להשיג ראיות כאלו.

אז מה הטיפ?

אם אתם מצויים בהליך גירושין- שימו לב לתמונת ולפוסטים שאתם מעלים ברשתות החברתיות: יש והם ישמשו כנגדכם!

דוגמאות:

כיום, נשים רבות חברות בקבוצות פייסבוק המיועדות לנשים שמשמשות כר לתמיכה ולהעצמה נשית. בעמוד זה, הן שופכות את חמתן על בן הזוג… הן שוכחות שלפעמים גם עו"ד של בן זוגן- יכולה להיות חברה באותה קבוצה וכך, הפוסט שכתבההאישה, יכול להגיע לידיים הלא נכונות ולשמש נגדה.
דוגמה אחרת, אדם שטען שאין לו כסף, שהעסק שלו מצוי בקשיים, וקשה לו לשלם מזונות ילדים, נהג להעלות תמונות עם בת זוגו החדשה במסעדות יוקרה ובמסיבות – על בסיס יומי.
ברור- שהתנהגות כזו, אינה מעידה על מחסור כלכלי.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא