משרד עו"ד צוואות וירושות

משרד עו"ד צוואות וירושות

תחום הירושות והצוואות נוגע לכל אדם בשלב כלשהו בחייו, כאשר בדרך כלל מדובר על אוכלוסיית הגיל השלישי. אמנם מדובר בנסיבות מצערות, אך זהו תחום ונושא בעל חשיבות רבה ומשקל רב, שכן מהות הצוואה הינה למלא את רצונו של האדם לאחר לכתו מן העולם. דיני הירושה והצוואה בישראל מעוגנים בחוק הירושה משנת 1965. החוק עוסק בכל הנושאים הרלוונטיים הן באופן ישיר והן באופן עקיף לתחום הירושות והצוואות. על מנת לוודא כי רצון האדם הנפטר אכן יתקיים, יש להעניק לצוואה תוקף חוקי ומשפטי ומכאן החשיבות הרבה שבפנייה לגורם מקצועי שהוא משרד עו"ד ירושות וצוואות וקבלת ייעוץ וליווי מידי עו"ד משפחה וירושה.

משרד עו"ד לענייני ירושה

עריכת צוואה הינה מלאכה הדורשת הכרה של הפרמטרים החיוניים אשר יהפכו את המסך לקביל וחוקי מבחינה משפטית, לשם כך סיוע משפטי של עו"ד משפחה וירושה ופנייה אל משרד עו"ד לענייני ירושה, יבטיח ערכית הצוואה באופן הנכון והמקצועי. משרד עו"ד צוואות וירושות יספק עבורכם מידע הכרחי אשר רבים אינם מודעים לו כגון: מהן הצורות האפשריות לעריכת צוואה, מהו הדין בהיעדר צוואה, מיהם היורשים על פי צוואה, איזו ערכאה משפטית הינה בעלת סמכות לשפוט בנושא צוואות ועוד. מקור המונח צוואה הינו במילה ציווי, כלומר צוואה הינה שם למסמך משפטי בו אדם מצווה מה יעשה עם רכושו ולעתים עם גופו לאחר מותו. צוואה הינה מסמך משפטי ולכן עריכתה מחייבת סיוע של משרד עו"ד ירושות וצוואות אשר ינחה את האדם באשר לכללים הנכונים לכתיבת המסמך באופן תקין אשר יאפשר מימושו לאחר מותו.

עו"ד משפחה וירושה

משרד רויטל אבידן הינו משרד עו"ד ירושות וצוואות המתמחה בתיקי מעמד אישי. רויטל אבידן הינה עו"ד משפחה וירושה מנוסה ומובילה אשר דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח ופועלת באמצעות כלים משפטיים יעילים להשגת התוצאות הרצויות. משרדנו הינו משרד עו"ד לענייני ירושה וכן משרד עו"ד צוואות וירושות ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירותים משפטיים מקצועיים בתחום דיני משפחה, ירושה וצוואות.

משרד עו"ד צוואות וירושות

החוק קובע באופן מדוקדק כיצד יש לכתוב צוואה ומהו הדין במקרים בהם הצוואה לא נערכה בהתאם לחוק הירושה. חוק הירושה קובע את הדרכים בהן אדם רשאי לכתוב צוואה והן כוללות: עריכת המסמך בכתב ידו של המצווה, בפני רשות מוסמכת, בפני עדים או בעל פה במקרים חריגים.
הצוואה הינה מסמך אישי אשר ניתן לשינוי בכל שלב בתנאי שהצוואה המעודכנת עומדת בכלליים הנובעים מחוק הירושה. גם במקרים בהם אדם לא הותיר צוואה, הרי שחוק הירושה קובע ברירת מחדל במסגרתה, היורשים של אדם שנפטר יהיו ילדיו ובן זוגו לחיים, אלה הם היורשים על פי דין.
המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא