האם חייב לקחת עורך דין בתהליך גירושין   

האם חייב לקחת עורך דין בתהליך גירושין   

ישנו משפט יהודי האומר כי אין האסיר יכול להתיר עצמו מבית האסורים, כך שאם לענות על השאלה של האם חייב אדם לקחת עורך דין בתהליך גירושין, זה לא שאלה של חייב, אלא שאלה של האם יכול אדם להצטייד לבדו בדרך בה הוא איננו בקיא. ובכדי לעבור בשלום ובנחת את תהליך הגירושין, בהחלט שמומלץ ביותר להיעזר עם עורך דין גירושין. עורכת הדין טלי אבידן, הינה עורכת דין לדיני משפחה המתמחה בתחומי גירושין, ירושות צוואות וייפוי כוח מתמשך, עוסקת עורכת הדין בכל תחום המעמד האישי על קשת רבדיה.

כיצד לבחור עורך דין גירושין?

בכדי לצלוח את כל הדרך עד להתרת הנישואין בהצלחה ללא פגע, רצוי מאד שלא לעבור תהליך זה ללא ייצוג משפטי של עורך דין המכיר לבוריו  את כל דיני המשפחה ולא רק. תהליך הגירושין איננו תהליך פשוט, ומתעוררים בו רגשות לא פשוטים היכולים תוך כדי תהליך זה להתפרץ ולהגיע לשיאים חדשים. משום כך ייצוג עם עורך דין גירושין בתל אביב, העוסק מדי יום ביומו בתיקי גירושין מורכבים , וכן את אופן עבודת המערכת המשפטית הקיימת כאן בארץ, יכולה לענות על השאלה האם חייב לקחת עורך דין בתהליך גירושין. ומהן הסיבות הנוספות לליווי עורך דין בתהליך הגירושין, ואיך לבחור עורך דין גירושין, לפניכם בכמה נקודות חשובות  וקצרות:

  • הדרך המובילה זוג אל הגירושין, מושתת על תהליך אות ואמור לעבור כל זוג המבקש להתגרש, וכאשר אדם חושב לעבור תהליך זה לבדו, גבוהים הסיכויים כי לא יצליח לבדו במערכה משפטית זו. כאשר השלב הראשון בו מתחיל תהליך הגירושין עובר דרך בתי המשפט הרבניים, ואם בני זוג נשואים, ואינם בני אותה דת מבקשים להתגרש, הדרך אל הגירושין נהיית מעט יותר מאתגרת, אך עם עורך דין העוסק בתיקי גירושין, ידע הוא כיצד יש לנהוג משפטית גם בסוגיה סבוכה זו
  • השלב הבא אותו מבקש בית המשפט שבני הזוג יעברו הינו תהליך גישור עם מגשר מוסמך, כאשר ברוב המקרים מדובר על עורך דין שהינו בעל הכשרה ותעודת הסמכה לגישור בתחום המשפחתי, מעניק לבני הזוג את היכולת ליצור דו שיח מכבד ומכיל, כאשר באמצעותו ניתן להתחיל ולגשר על פערים קיימים תוך כדי כתיבת הסכם גירושין הנערך על ידי בני הזוג המבקשים להתגרש עד לחתימתם על הסכם גירושין זה
  • הדרך הנכונה ביותר לבחור עורך דין גירושין, היא כשאתם מבינים כי עורך הדין הניצב בפניכם הינו עורך דין קשוב , אמפטי ורגיש לתהליך הלא פשוט שעוברים בני הזוג שלעיתים קרובות מאד מעורבים בתהליך הגירושין לא רק בני הזוג אלא גם ילדי בני הזוג, ועל כן נדרשת הרגישות היתרה בכדי להמשיך לדאוג לרווחת הילדים, תוך כדי קריאת המפה של הנפשות הפועלות ובניית אסטרטגית משפטית נכונה להתנהל בה בהתאם לתיק הקיים

סיכום דבר

בכדי לעבור בצורה נכונה, נוחה וטובה את תהליך הגירושין יש צורך להתלוות לתהליך עם עורך דין בקיא משפטית בענף המשפטי של דיני משפחה ומתמחה בתחום גירושין. עורך דין טלי אבידן, הינה עורכת דין העוסקת בכל תחום דיני משפחה תוך כדי שימת דגש על המעמד האישי לכל גווניו, כשייחודו של המשרד הינו בשימת דגש על יחס אישי עם הלקוח ובקשר הרציף עמו בכל שלב משלבי הגירושין, צעד אחר צעד. מוזמנים ליצור קשר עם עורכת הדין טלי אבידן באתר משרדה ולקבוע עמה פגישת ייעוץ כבר עכשיו.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא