איך מתבצע חלוקת רכוש בהסכם גירושין?

איך מתבצע חלוקת רכוש בהסכם גירושין?

תהליך הגירושין הוא תהליך עצוב ומורכב שכולל בתוכו לא מעט פרטים ונושאים שצריך לפתור. אחד הנושאים החשובים ביותר (אחרי נושא הילדים כמובן, אם ישנם) הוא הנושא הכספי. הרבה מאוד פעמים הנושא הכספי גורר מחלוקות ומריבות מיותרות, וזוגות רבים שמביעים את רצונם לבצע את הגירושין בצורה שקטה ונעימה (עד כמה שאפשר) וללא מלחמות מחליטים לבצע את הכול בהסכמה. בכדי לעשות את חלוקת הרכוש בצורה נינוחה וצודקת יש לפנות אל עורך דין גירושין אשר מתחמה בהסדרי ממון במהלך גירושין, בכדי שיבצע את החלוקה בצורה שווה והוגנת להסכמתם ושביעות רצונם של שני הצדדים.

מה אמור לקרות עם הרכוש המשותף לאחר הגירושין?

על פי חוק יחסי ממון שנכנס לתוקפו בשנת 1973, חלוקת רכוש משותף של בני זוג שמתגרשים מתבצעת שווה בשווה, לרבות מקרקעין, חסכונות, חפצים, קופות גמל ומניות, נכסים עסקיים וכן הלאה – למעט מקרים מיוחדים ויוצאי דופן שבהם החוק קובע אחרת. נקודת ההנחה היא שרכוש משותף של בני הזוג בעת הפרידה שייך לשניהם, גם כאשר הוא רשום רק על שמו של אחד מבני הזוג. חזקת השיתוף הזאת קיימת לא רק בנכסים וזכויות אלא גם במקרה של חובות, כך ששני בני הזוג יצטרכו לשאת בעול כיסוי החובות למעט במקרים חריגים.

חלוקת רכוש אצל עורך דין גירושין – אל מי פונים?

כאשר אתם מגיעים אל ההחלטה לבצע אל חלוקת הרכוש אצל עורך דין גירושין שיפשט את התהליך ויעשה אותו בצורה היעילה ביותר, אתם צריכים לחפש עורך דין המתמחה בתחום באזור מגורכם. עורך דין טלי אבידן הינה עורך דין גירושין המתמחה בדיני משפחה ושמה לעצמה מטרה להעניק את השירות הטוב ביותר לזוגות שנמצאים באחת התקופות הקשות בחיים שלהם. משרד עו"ד של עורך דין טלי אבידן עוסק גם בתחומים נוספים ובהם עריכת צוואות ודיני ירושות, ובכל תחום שואף להעניק את השירות המקצועי ביותר עבור הלקוחות. אז אם אתם מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב שיסייע לכם לצלוח את התקופה הקשה בצורה הטובה ביותר עורך דין טלי אבידן זה הכתובת עבורכם.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא