כמה זמן לוקח תהליך גירושין?

כמה זמן לוקח תהליך גירושין?

תהליך גירושין הוא אף פעם לא דבר שמח. כאשר זוג מתחתן הוא תמיד מאמין שיוכל לחיות באושר ועושר למשך שנים רבות ומאושרות, ולא חושב על היום שבו אולי יחליטו להתגרש. אולם, מטבע הדברים מציאות החיים גורמת לא אחת לזוגות לעשות את ההחלטה ולהגיע למסקנה שמוטב ולא ימשיכו יחד בתור זוג נשוי. חלק גדול מן המורכבות של תהליך הגירושין נוגע לחייהם של הילדים (אם ישנם). הדבר יכול להדיר שינה מעיני הזוג, ולגרום להם לעיתים להמשיך לחיות יחד עד שכלו כל הקיצין. אולם, תהליך הגירושין מורכב גם בגלל הנושא הכלכלי. כאשר זוג נשוי הוא חי בד"כ בשיתוף כלכלי מלא, וכאשר הם מחליטים להתגרש נוצר בלגן שלם בכל הקשור לזכויות הכספיות של כל אחד ואחד מבני הזוג.

מהי הדרך לבצע את חלוקת הכסף בצורה חלקה?

הדרך הטובה ביותר בשביל לחלק את הכסף בצורה הוגנת מבלי מריבות מיותרות ודיונים בבתי משפט, היא פנייה אל עורך דין גירושין המתמחה במקרים מן הסוג הזה. זאת הדרך היחידה אשר מאפשרת לבצע תהליך גירושין קצר אשר מקטין את הפגיעה בילדים בצורה משמעותית ומאפשר לכל אחד מבני הזוג להתחיל בדרך חדשה בצורה המהירה ביותר. למעשה, עורך דין גירושין עוסק מדי יום במקרים מן הסוג הזה, והניסיון שהוא צובר מאפשר לו לגרום לכל אחד מהצדדים לרדת מן העץ שעלה עליו ולגמור את הסיפור כמה שיותר מהר לטובת שני הצדדים.

כיצד בוחרים עורך דין גירושין?

אם אתם מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב והסביבה, תוכלו לגלות עד מהרה שישנם לא מעט כאלה. אולם, כפי שכבר נכתב, עורך דין מקצועי ובעל ניסיון הוא זה שיוכל לתת את המענה הטוב והמהיר ביותר, ולגרום לתהליך להיות הרבה פחות מורכב וארוך. משרד עורך דין טלי אבידן הוא ללא ספק מקום שעונה על הדרישות הללו. הניסיון שטלי צברה במהלך שנות עבודתה מאפשר לה להגיע אל התוצאות הטובות ביותר, ולגרום לכל התהליך להיות מהיר הרבה יותר. משרד הבוטיק שלה פועל במגוון רחב של תחומי משפט, ובהם גם דיני ירושות וצוואות ונושאים נוספים רבים.

המלצות

מה הלקוחות אומרים עליי

מעיין
קרא עוד
טלי יקרה!
תודה על הדאגה. תודה על התמיכה. תודה על ההיענות. תודה על התגובה הזריזה. תודה על ההקשבה. תודה על המחשבה והנתינה. תודה על מי שאת!
חיבוק ואהבה
מיכל
קרא עוד
לכבוד רויטל אבידן היקרה!
אמיצה ומוכשרת בטרוף.
לכן שלחתי לך משהו ממני למשרד בהמון הערצה והערכה. מוסרת לך שוב תודה רבה על התקופה שהיית שם בשבילי אז חג שמח. אוהבת
נטע
קרא עוד
לטלי היקרה!
אישה חזקה עם שליחות נפלאה בעולם. שתמיד תשמחי את הנשים היקרות שלך. ותהיי סנגורית טובה עבורן. תודה על הכל, רוב בריאות ונחת!
מעריכה
שרה
קרא עוד
רויטל היקרה! אין בפי מילים לתאר את הערצתי אליך… אני פשוט לא יודעת איך אפשר להודות לאישה מקסימה כמוך, שכלל לא מכירה אותי ונותנת את כל הנשמה בשביל לעזור… ועיקר לעזור! קשה למצוא במדינתינו הקטנה מישהי עם לב כל-כך רחב ורצון ענק לעזור לזולת וכל זה בלב שלם!
הקודם
הבא